en timme kvar

sen bär det av till Tunisien. Bara tjejer - ska bli roligt! Vi ska spela golf, sola, bada, testa druvskörden därnere, ja bara ha det gott faktiskt!
Det värsta är över nu, jag har packat. och i vanlig ordning har jag alldeles för mycket med mig, en jäkla massa jumprar och byxor. Jag håller mig inom gränsen för det tillåtna, men det är så omaksamt att bära allt själv. Annars brukar jag ju ha Rolf med mig som bubbar det mesta. Det är golfbag, 10 kg, resväska 14 kg och kamera och övrigt handbagage gjorde att det blev 32 kg!! Mystiskt, handbagaget väger bara 7 kg vilket också inkluderar en flaska tonic mm, bara det 2,5 kg. Nåja, få se om jag hinner packa ur nåt, men jag tror att jag behöver allting. Avundas Yvonne som bara har packat en handbagageväska - lite mer kanske - men hon är så duktig på att organisera sitt liv och leverne.
Ska försöka hitta ett internet så jag kan synas lite på bloggen under veckan.
Men ha det gott här hemma i höstrusket, där nere ska det vara runt +20 i alla fall.
Brittis! Har du bokat in dig på akvarellmålningen den 10-11 nov? Jag tar gärna din plats om du inte kan gå. Ska nämligen på styrelsemöte lördag mordon, men jag vill va med i alla fall och har inte anmält mig.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har strukit mig till akvarellkursen eftersom jag är upptagen med annat men jag försöker återta platsen åt dig. Ringer på måndag till studieförbundet.
Anonym sa…
Förresten, ha det så trevligt där nere i södern. Här regnar det(lördag).

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!