Nya sovrummet

Nu har jag sovit natt nr 2 i det nya sovrummet. Och jag har dessutom sovit gott. Det är mycket mer luft nu, vi har ju faktiskt fått 2,40 i takhöjd, till skillnad mot övervåningen.
Ännu har vi inte bestämt inredningen och naturligtvis har vi olika åsikter. Jag kan delvis hålla med R om att det ska vara funktionellt (= lättstädat) men jag vill ha snyggt/ärtigt också! Garderobsvägg ska vi också ha på ett eller annat sätt, men hu så mycket pengar det kan bli, och vill jag vara säker på att det blir rätt - helst ska en butler eller nåt sånt medfölja som håller ordning i skåpen också!
Ser ni - det blev gult i sovrummet, få se om det får vara så eller en ommålning kanske...
Lilla hobbyrummet har en vacker grå färg, lite mörk och dammet från sågspån o dyl kommer att synas väl (opraktiskt??) men med två fönster blir rummet nog så ljust ändå. Måste säga att jag är nöjd. Det ska bli kul att se 'gamla' lilla rummet bli förvandlat till bibliotek (haha), färgen på väggarna kommer att vara WOW hoppas jag. Men det är en bit dit, först ska allt bråte ut därifrån, nya väggskivor och nytt klickgolv. Sen...
Lite bilder - varsågod! Observera de söta tårna som sticker ut

Kommentarer

Anonym sa…
Instämmer!
Anonym sa…
jösses! när bli vi inbjudna?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!