tjoho!!!

så lycklig man kan bli bara för att en lampa lyser! Har nämligen inte kommit ut på nätet mer än sporadiskt - gissa om R varit förb-d då han vill följa börsen och dessutom jaga båtar, skotrar och traktorer på olika sajter på nätet! Nåväl, nu har jag bytt modem och då ser det ut som om det fungerar, nu ska jag bara försöka komma på hur jag kopplar in routern - måste väl läsa instruktionsboken kanske. Modemet har nog krånglat länge, förhoppningsvis är det den som stört min dator också, då DSL-lampan ska lysa med fast sken men det har den inte gjort utan blinkat hysteriskt. Men nu står den still. Möjligen har det varit nåt galet med sladdar och sånt för de har jag också bytt ut...
Få se hur länge den här glädjen varar!

Igår satte vi upp väv i 'biblioteket' och i dag är det dags för taklister och grundning av väggar. Har bestämt vilken färg det slutligen ska vara, spännande att se om det är rätt.. Långt ifrån fega Inger iaf.

Kommentarer

Anonym sa…
Ska bli kul att se resultatet när du målat klart.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!