Vit vinter

har vi fått och det rejält! Det var inte alltför enkelt att ta sig hem från jobbet i lunchtid. Snömodd och lite halkigt men det gick vägen. Skulle egentligen varit ute en stund med kameran, borde ha blivit nån intressant bild kanske, men jag föredrog att vara inomhus i brasvärmen. R har snart snickrat klart i biblioteket, färgen sitter på väggarna och lister är på G. Jag har fått hem min dator och den har inte startat om en enda gång ännu. Men det är för tidigt att ropa hej.... Jag är iaf ganska övertygad om att det var processorfläkten och nu är den bytt. Det som sedan kan återstå att orsaka problemen (om det inte har ordnat sig nu) är gamla hårddisken. Vi får se.
I går spelades det poker uppe i Gärdebyn, jag vann 12 kr som gick till den gemensamma potten. Vid ett gick jag hem, hade både pannlampa och broddar. Det är ganska långt, tog ca 40 minuter och jag såg ingen varg den här gången - heller!
Nu har jag pillat lite med mina bilder och ska snart gå ner och kolla TV. Lyxfällan låter som nåt att titta på och sen blir det Medium. Skön kväll i alla fall och inte alltför sent i säng.
Ha det gott!

Kommentarer

Anonym sa…
TV även för mig. Här väljer vi Solens mat och Ett gott parti. båda startar kl 20. Så det blir till att spela in ett av programmen. Vi tittar nog gemensamt på Ett gott parti.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!