Bakis

kan man vara det fast man druckit vatten? Kan ju bero på att jag inte kom i säng förrän mitt i natten, eller säg hellre, närmare morgonen. Var nämligen och spelade kort igår kväll, men jag ville inte gå hem på natten så jag tog bilen istället. De andra tyckte väl att jag var lite tråkig, men de fick ju dricka mer vin själva och då blev väl dom roligare? eller?
I alla fall förlorade jag 37 kronor, fick bara urusla kort hela tiden. Konstigt att det kan bli så, för en annan gång så blir det bara bra kort, hur man än vänder sig.
Äntligen ser jag slutet på bokföringen, ska lämna papperen till revisorn i morgon och göra klart alla papper för årsmötet. Sen måste jag - massor! Men jag ser fram emot golfresan till Tunisien i mars, betalade in resan idag. Och sen blir det Skåne i april.
Nu ska jag gå och kolla hur det går för LIF uppe i Umeå. Sist jag såg nåt, så låg de under och jag har inte hört R jubla, så det är nog så nu också.

Kommentarer

Anonym sa…
Allt ar sig likt i Patong bara sa mycket snyggare och finare.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!