Lördag

tror jag börjar som Nallebror och använder dagarnas namn som titel. Enkelt o bekvämt.
Nu har vi haft I & S här från Leksand. Har ätit middag, ciderkyckling - smaskigt, och därefter bärglass med vaniljsås. Inte så illa det heller. Som avslutning provade vi - äntligen - min kumminlikör från Tallinn. Starkt och gott!!
Det har varit en trevlig kväll och vi hade som vanligt mycket att prata om, inte minst deras planer på nytt kök. Nu är jag trött och vill därför sova länge i morgon bitti. Hoppas att det fungerar bara. Har jag sagt det? Min magmedicin är JÄTTEbra och jag behöver inte äta Novalucol längre. Det känns skönt.
Nu är det sovdags! Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Låter som en trevlig kväll..och jag lovar, ska inte ringa förrän efter åtta ;)
Anonym sa…
Vadå för medicin?
Anonym sa…
hittade förresten kapslarna receptfritt på apoteket så jag har också inhandlat dem för att säkra upp :) men man slipper mycket av det bekymret med den här maten har jag insett... /A
Anonym sa…
Vadå för kapslar?
Anonym sa…
Brittis! Nyfiken i en strut men de heter Omaprazol Arrows och är istället för Losec - kanon! Men som sagt, är man ståndaktig med maten så går det oftast bra ändå.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!