Onsdag

..än så länge i alla fall! Igår och idag har jag jobbat full dag, det är ju bokslut på gång. Men imorgon har jag några timmars jobb att göra, sen är jag ledig. Jag sover illa så det ska bli härligt med sovmorgon på fredag.
Har dragits med trist hosta nu några dar och idag till och med näsblod! Men så tråkigt väder som det är, grått och mörkt, så gör förkylningen varken från eller till.
Det blir lite slarvigt med mat också, alldeles för lite, och det gör att jag är hungrig på kvällarna. Det spelar ingen roll hur mycket jag intalar mig att jag ska äta, sova, motionera mm mm, så är jag komplett olydig i alla fall. Så är det, INGEN ska bestämma över mig, inte ens jag själv!
Hör och häpna, R har snart läst ut Stieg Larssons tvåa! En riktig tegelsten. Han har suttit parkerad i fåtöljen i flera dagar, han läser på kvällarna också. Kul, men synd att han inte började med ettan. Trodde ju aldrig att han skulle orka igenom halva boken ens. Hoppas han blivit läsbiten nu!!!!
Suss gott - sängen väntar

Kommentarer

Anonym sa…
Kúl att han upptäckt världen innanför ett par stela bokpärmar. Den har inga gränser...
Anonym sa…
Han kommer att kasta sig över 1-an.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!