Söndag

(se där så enkelt, inte behöva fundera ett dugg på rubrik!) Vaknade för tidigt i morse, men gick i alla fall upp, det var ju skidåkning :-(
:-) Positivt är att det känns som om Mrs Flylady har flyttat hit eller också glömmer jag bort att dra till, det har i alla fall hållit sig snyggt här hemma länge, vad det nu beror på.
Jag kämpade på med ett bildspel i dag, skulle försöka få till det för TV-visning men jag har stora problem med programmet, vet inte ens om det går att använda till det jag vill, men jag jobbar träget på. Efter skidåkningen tog vi en promenad i det underbara vädret, vi gick längs sjön ner till båthamnen. Inte vet jag vad som hände, men R (han tyckte väl att jag gick för långsamt, hade kameran med nämligen) han vände, sa till att jag kunde gå till båthamnen och fota så skulle han komma och hämta mig med nåt 4-hjuligt. Sagt och gjort, jag fick till några hyfsade bilder, träffade herrskapet Pettersson, hann med och kika genom fönstret på roddklubbens klubbstuga innan han kom. Sen var det hemfärd och dags för lunch. Snabblunch, eller hur?
Min kära lillasyster säger att magen inte har nåt minne och mitt är dåligt det oxå.

Sen blev det datorn för hela slanten, ända till Hitta Nemo började, den såg jag på bredbandsTVn, inte alls dumt. Gillade filmen mycket trots att jag passerat barnstadiet. Men jag kan tänka mig att t.ex. Elias tyckte att det var lite kusligt. Eller hur Nanna?

Det där j..a programmet får jag ingen kläm på, dåligt med goda råd också, men trägen vinner.
Snart dags för kriminalare eller nåt annat odält, TV4 är målet idag.

Kommentarer

Anonym sa…
Lär dig programmet snabbt och sedan visar du för mig. OK?
Anonym sa…
Elias fick ju gå på "bio" hemma och käka makaroner och hulkenköttbullar framför TV:n med storebror så jag tror inte att han uppfattade den som läskig... Han hade som vanligt myror i blöjan..;) och hade svårt med att sitta still... "Mamma, jag skjuta in pallen" hoppade av för att i nästa sekund skjuta in pallen och sätta sig, detta upprepade sig x 20under måltiden - rastlös lik mor sin kanske... *skrattar*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!