torsdag kväll

och arbetsveckan är slut - tror jag i alla fall. Har fått färdigt det mesta till årsmötet nu och kan nog ha kojdag imorgon. Skönt! Sen blir det förhoppningsvis lite lugnare framöver. Fakturorna ska ut och då är det lite jobb innan, men sen..
Sitter här och lyssnar på blåsten, inte storm som de har utlovat, men väl blåst och +grader igen. Märklig vinter det här, sägs att det är första gången som Siljan aldrig har lagt helt och hållet. Jag tar det med ro! För några år sedan varnade de för en ny istid, då var det kallt, och nu är det tropikvarning. Läste sen att Chrysler har konstruerat en bil som går 65 mil på tre timmars uppladdning via vanligt eluttag. Det tycker jag låter kalas, en sån vill jag ha. Men den lär väl vara skitdyr.
Har ni kollat Flickr förresten? Har lagt M för allmän beskådan, hoppas att hon inte blir arg bara, jag tycker hon är söt!
Nattinatti

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!