Vargtimmen

visst är det tidigt på morgonen? Jag sover oftast runt 5-6 timmar varje natt, sen kan jag ligga och titta i taket, vrida och vända mig i sängen och fundera på allt jag borde ha gjort. Lite trist ibland, jag önskar att jag kunde sova lika gott och länge som R. Han har sällan problem med att sova för lite. I dag valde jag att gå upp, det är oljemålningsdag och jag måste samla ihop mina pinaler, de har ju legat i snart fyra veckor. Men nu är det gjort.
Igår när jag avslutade data/bildhanteringen så hade jag 'tappat' bort lite bilder. Kan inte få fram dem i Picasa, så jag ska göra en koll varför. Fattar inte varför, men kanske picasa har hittat dem nu om jag startar om? Vi får se.

Kommentarer

Anonym sa…
Fick du tag i bilderna? Du sa´inget på målningen så jag förmodar att det funkade.
Jag tycker också att det är kul att målningen har börjat igen. Men nu blir det ju ett ganska stort avbrott för mig.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!