Härliga strålande måndag!

Idag skiner solen och jag är på lediga sidan.
Sov länge, åt frukost - äggröra, tittade på tv en stund och sen tog vi skotern och åkte på mink- och bäverrekognocering. Inga minkspår vid källan, men väl bäverspår vid Saluån. Bilder kommer så småningom - iofs fick vi inte syn på Mr Beaver himself, men vi såg spåren och kände lukten. Kan inte fatta att det är ett parfymämne, det luktar inte gott!
I söndags hade vi latdag, det snöade ju ganska kraftigt. Ok, en promenad blev det i snömodden med stavar, så pass jobbigt att jag hade träningsvärk idag. Tyder på dålig kondition. I alla fall verkar det som om jag fått ordning på mitt blodtryck, har bara tagit 10-12 år. Igår efter promenaden var jag ganska slut, kollade och hade 95/64. Inte så konstigt kanske att jag var svimfärdig för någon vecka sen och fick gå och spy! Ska tala med farbror doktorn i morgon, och framför allt kolla min bltr-apparat.
Förra söndagen gjorde vi utfärd till Hjulbäck och Olsnäs, strålande dag och ska försöka lägga ut några bilder därifrån också.
Men nu väntar oljemålningen, har klätt mig som en riktig konstnär idag; rutig skjorta utanpå t-shirten!
Måste tillägga att R ska testa skidåkning idag, men han gruvar sig för träningsvärk i ljumskarna. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket lagt blodtryck!
Kolla snarast! Du maste ju vara valdigt trott.
Anonym sa…
Vad sa doktorn?!?!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!