Hemma igen

...lite kallare här än i Tunisien. Men ändå skönt att komma hem. Är supertorr om läpparna, har väl solbränt dom kan jag tro. Så nu går det åt mycket cerat och liknande trots att jag inte blev särskilt brun, den där 'brunutansol-cremen' var tydligen effektiv trots att den var gammal, tror inte att jag blev brun av den ens.
Så blev det snabbt långfredag med alla barn och barnbarn på hemmaplan. Kul! Vi tjuvstartade lite redan på torsdags em med korvgrillning och lite åkning på viken hemma. Jätteskoj - så skoj både för barn och vuxna att vi var på isen från tidig morgon till sena eftermiddagen. Nåja, jag fick väl gå in och fixa maten vid tre-tiden (det var ju ishockey för R och mej på kvällen, vilket gick åt skogen). Det blev en hel del bilder tagna med nya kameran, men jag tycker de blev korniga, men jag har ju inte läst igenom de 287 sidorna i instruktionsboken, vilken dessutom bara följde med som CD och alltså måste läsas på datorn eller skrivas ut och inget av det känns kul. Men den är praktisk och lagom i storlek för att medföras i vardagslag och på resor, där tror jag också att bilderna blev helt OK.
Här kommer några bilder från en helkul långfredag! Visst ser det härligt ut och vädret var inte alltför illa - men båten blir nog aldrig mer vad den har varit!!!!


Kommentarer

Anonym sa…
Härligt!
Anonym sa…
Ja det hade vi måste jag säga -lekstuga för både vuxna och barn, förresten så bor ni helt underbart! Kram A

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!