Måndag = rolig dag!

Idag har det varit oljemålningsträff igen! Det är lika roligt varje gång men jag vet inte alltid vad och hur jag ska måla. Får göra som BM - hon målar och skrapar och slaskar på (förlåt!) lite till och sen blir det riktigt bra. Jag strävar efter att slaska också men har svårt för det....
Ikväll blir det TV-kväll; ishockey från 18.30 (men jag tar datorn istället, håller på med DVD-skapelse för tv'n) kl 20 Anna Pihl och 22 Prison Break. Fulltecknat med andra ord.
I morgon är det kvalmatch Mora-Lsd få se om vi åker till Leksand och tittar på den i hallen. R är MYCKET intresserad och nervad - själv är jag sisådär, det är ju faktiskt bara lek men självklart betyder det mycket pengar för klubben om de går upp. Och sen är det ju aldrig roligt att gå på pumpen mot Mora.

Kommentarer

Anonym sa…
"Slaskar" - är det så du kallar min konst? *förnärmad, men ler*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!