Man får inte slå på en som redan ligger

och det gör jag, i alla fall ganska snart. Liksom jag gjort största delen av semesterveckan, har haft feber, huvudvärk och frossa och fått penicillin. Tack och lov har jag också fått lite omtanke av mina medresenärer iaf!
Ni andra !!! Blä!!
Solen har lyst från klarblå himmel men dag 1 o 2 (när jag producerade 18+9 hål) då blåste det alldeles förskräckligt. Men när jag tillbringade mina dagar i skinnfåtöljen framför tvn, mestadels sovande, då var det riktigt skönt ute fick jag nogsamt veta.
Så det så!
Nu går jag och lägger mig

Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Visst ömkade jag dig när du ringde! Jag sa´ju "stackare". *S*
Anonym sa…
stackare!! Och min förkylning har tagit om. Nu har jag haft fanskapet i en månad.. Jag är bara sååå trött...
Låter som det är pigga baciller i år.. Fan, ta bort bokstavschhecken. Jag kan nästan inte läsa dem, så förvridna är de!!
Anonym sa…
Instämmer i det där med bokstäverna. Dom är ju knappt tydbara. Och inte får du väl SÅ hemskt många spam?
Anonym sa…
Värst vad alla är sjuka här då! Jag med! Förkyld. Men, jag får ingen medömkan alls! Maja är mest sjuk. Hemma från dagis. Blåsor i munnen och feber. Höstblåsor som L hade för ett par år sedan?! Köpt smärtstillande salva på Apoteket. Hon har ju inte ätit på två dagar. Jag trodde det var tänderna! Hörntänderna är på väg ut, men i morse såg jag en massa blåsor på tungan, i gommen, svalget och tandköttet... STACKARS LITEN!!! Inte undra på att hon gråter när hon försöker äta. /M
Anonym sa…
trodde maja förvandlats till vampyrämne!*S* "hörntänderna är på väg ut"..
Stackars er .. sjuklingar! Vi har tydligen en genetisk svacka just nu.. ligger i DNAt..

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!