Datastrul

på jobbet, det innebar att jag fick jobba extra idag. Få se om problemet är löst till i morgon, men då ska jag vara ledig!
Oj, sånt härligt väder det är! I morse vaknade jag tidigt 05.30 och låg en stund i sängen och velade, cykel till jobbet eller promenad på morgonen? Jag valde det senare, ångrar mig inte, det var så skönt med sol och fågelkvitter. Hemma igen efter ca 50 min så jag hann med duschen och frukost innan det var dags att åka.
Eftermiddagen har gått i lathetens tecken, orkar inte mycket annat när det är så varmt. Ska bli intressant att se om sovrummet är lite svalare inatt.
En bild kommer här, så vacker och i ett sånt överflöd, ett riktigt ogräs är det.

Kommentarer

Anonym sa…
De små solarna lyser i tusental.
Varför inte ta en tur ut till oss istugan? Och ta plantorna med.
Anonym sa…
plocka.. och gör maskrosvin! Obs- man ska bara ta det gula! Inget grönt alls.. då blir vinet beskt

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!