det gick i dag oxå!

Nu är jag jättetrött, vaknade kl 4.45 i morse efter dålig sömn hela natten. Slumrade en kvart strax före sex då jag var tvungen att duscha för att hinna få håret torrt tills jag skulle cykla till jobbet - det är stressande att motionera ju!
Det funkade bra, men när jag åkte hem blev det synd om mig för att jag var trött, det var jobbigt att trampa, allt var avigt vilket resulterade i att jag åkte hem och åt ost och stekt ägg, en apelsin på det och sen var det överfullt i lilla maggen! Usch, att jag aldrig lär mig! Som kronan på verket har jag nu smällt i mig ett äpple också!
Summa summarum: det är i tanken som problemen uppstår. Den där KBT-triangeln är inte dum alls....

Kommentarer

Anonym sa…
Jag tycker det låter som om du äter för lite!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!