Ny vecka

usch så fort tiden går, snart är den juni! Och fortfarande ganska kyligt även om det är soligt och fint.
Åkte hem i tid idag, kändes riktigt bra. Vi fick besök av en sällsynt gäst här på gården - en storskarv. Han satt här på en sten säkert en hel timme och jag fick tillfälle att ta en massa kort, tyvärr hade jag inte stativet, vilket skulle ha ökat skärpan betydligt, men jag lär mig! Nästa gång har jag det redo kanske.
Har spelat golf i dag, betydligt bättre än i lördags. Men jag kom på fjärde plats tror jag, vilket innebär inget pris. Hade gärna tagit emot den vackra hortensian som platserna 1-3 erhöll.

Kommentarer

Anonym sa…
Lilla gumman. Var nöjd med det du har. Du är lycklig som du är. Tänk på Burma.
Anonym sa…
Vilken lustig näbb den hade? Eller är den skadad?
Har aldrig sett en storskarv förut.. bara hört!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!