Phu

snart måndag igen! Tiden går i raketfart numera, förmodligen beroende på att jag är så gammal, eller...???
Gårdagens grillande tillsammans med barn och barnbarn var jättetrevligt. Pojkarna kommer bra överens och kul att de lyckades locka ut morfar i båten. Nja, det var faktiskt hans förslag.
Stackars Maja som har fått blåsor i munnen, usch det gör förskräckligt ont. Dessutom dök hon på näsan igår och fick mer ont och i dag föll hon ur vagnen och erhöll en rejäl fläskläpp. Men efter lite nappande och tröst i mammas knä så fick hon i sig fem köttbullar innan det var dags att sätta sig i bilen för middagslur och resa till Sthlm.
Sandvikarna åkte hem ganska tidigt idag för Peo skulle till Tyskland, limosinen!!! skulle komma och hämta honom kl 15.
Nu känner jag mig ganska så trött, dessutom är jag hungrig! Måste inventera kylskåpet, tror att jag har lite lax där.

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för mysiga dagar... håller med dig om att tiden går fort - så det kan absolut inte bero på att du är gammal.. ;) Kram A

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!