yippie!!

Idag har jag gjort klart alla deklarationer, betalat kvarskatten, gjort min sista timme hos Olle - lycka lycka lycka!!!
Cyklade till jobbet i morse - det är nog bäst när det är marknad i stan. Idag stannade jag inte för någon fotografering utan åkte raka vägen. Det tog 30-35 minuter, men jag cyklar ju inte så fort. Det märkte jag på hemvägen då jag blev omåkt i uppförsbacken av en tjej, förstås ca 20 år yngre än vad jag är, men... då fick jag lov att lägga på ett kol!
Har precis avslutat Camilla Läckbergs andra roman Predikanten, ganska OK. Den första var också OK - Isjungfrun. Men nu räcker det med henne ett tag, måste nog gå på bibblan och hitta nåt läsvärt.



Sjön stiger med ca 12 cm varje dygn, hoppas det är sant att kulmen nås i helgen. Men än är det ingen fara, vi har ungefär höstens vattenstånd just nu och då var det lågt. Och blir sommaren torr så behöver vi några dm till. Så här lågt vill jag då inte ha, kortet taget 16 april

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!