Blodpuddingsmånad väntar

Idag var den stora dagen då vi skulle bli stajlade hos Solveigs Anna, allt tack vare KbT-kursen vi gick på i våras. Jag skulle ju inte ha nåt, och definitivt inget vitt! Kan bara säga att jag blev ganska pank! Men roligt var det, så bjud mig på fest snart så att jag får bruk för trasorna...
Fick en trevlig pratstund, först med Ulla och Majvor, sen följde jag BM upp och fick många jordgubbar med grädde. Gott!
----------
Har lämnat mina bilder till utställningen i Hemköpsgången, vernissage 6 juni. Kan inte vara med och hänga, men jag hinner se den i alla fall.
----------
Ah, vad jag njuter av den svenska underbara sommaren som just nu pågår. Måtte den fortsätta länge och väl
Igår kväll tog vi båten och åkte till båthamnen för att kolla in den havererade SS Engelbrekt. Fick några hyfsade bilder också, (här var det meningen att ni skulle få se bilden från mitt Flickr men det lyckades inte) det är stämningsfullt på sjön nu och otroligt vackra färger. Men kallt när man åker fort, så det ska man inte göra.

Letar just nu efter 139 i nummerjakten - den jäkla bilen är också utomlands sen länge!

Kommentarer

Anonym sa…
ser fram mot modevisning!!!
�r du h�st, eller???

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!