Det bidde inte så

som jag hade tänkt. Jo, blommorna, kuddflox mm, picnic-korgen jo, men inte Styrsjön och inte Molnbyggen (inget svar där nämligen) utan Hjortnäs brygga. Det var fint där också men det började blåsa riktigt kallt så vi åkte hem till vår 'bastu' med fläkt. Bersån fungerar så faktiskt. Glass, kvällstidningen och nu Sanna Kallur. Få se hur DET går....
Hon blev tvåa - bra jobbat, Sanna!

Nu väntar jag på att det ska 'svalna' lite ute, men under tiden går jag ut och kollar hur mina nyplanterade flox ter sig. Sen blir det väl matlagning kan jag tro.

--------
Måste försöka fånga en nyckelpiga med skärpa, det blåste när jag tog rubrikbilden.

Kommentarer

Anonym sa…
ovanlig vinkel på bryggan. Men läcker.
Själv håller jag på att kövna i värmen härnere.. Det känns osunt!
BTW vi kommer upp.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!