Hur ska detta sluta?

Har varit vaken sen 03.35, låg i sängen till 04.45, då jag tyckte det var lika gott att kliva upp och göra nåt nyttigt. Så nu har jag gjort i ordning frågesporten till kvällen. Kan nog sova en timme nu, ska åka och handla det sista, bl.a lite mer potatis (gammal) till en Jansson. Kan ni tänka er! På Konsum kostar färskpotatisen 14,90 per kilo, Hemköp tar bara 3,95 så mitt val blev förstås Hemköp. Ska kanske byta till den affären för att hålla koll på alla mina foton, det blir byte av bilder på onsdag. :-)
Måste se till att få hem rabarbern från Marita också, ska göra rabarberpaj med kokostäcke. Det är massor av saker som skall ordnas och tänkas på - blir lite stressad faktiskt. Och soldansen! - den måste jag dansa - för vi ska förhoppningsvis sitta ute OM det inte blåser/regnar. Skitväder!
Godnatt eller godmorgon!

Kommentarer

Anonym sa…
på willys kostar potatisen 90 öre
Anonym sa…
Lilla gumman. Är det värt risken? Att stressa så, menar jag.
Anonym sa…
Jag åt en kanongod jordgubbstårta häromdagen. det var mindre socker i, sa man.
Lagren emellan hade rabarberkompott o jordgubbar mixade, fö var det en vanlig gräddtårta med jordgubbar på.
Den var fräsch som 17. Den kommer jag att bjuda på framööver ialla fall.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!