+40

phu! Och i det vädret har jag spelat golf! Åtminstone var jag närvarande, men vete katten om det var golf jag spelade om man ser på resultatet. Hade behövt minst det dubbla i hcp för att det skulle vara bra. Men jag var för splittrad - lite dåligt samvete (förstås) för att jag inte var 'önskemormor' och istället lät farmor ta över. Det har säkert gått om inte bättre men.... Sen var jag förstås orolig för Mallan, barn får bara inte vara sjuka/invalidiserade!
Men det var kanske bra att jag inte spelade så bra, nu kunde jag åka hem för där väntade Elias och pappa PeO. Så fick jag efter mycket om och men ge honom en puss på näsan. Han undrade bara när morfar skulle komma hem!!! SKitungen..
Nu är jag själv igen, det är för varmt att sitta vid datorn, utan jag ska nog ta mig en tur till badet för jag svettas rejält. Så tror jag att sängen väntar, kommer nog att sova ovaggad ikväll.
Hur det gått för Mallan? Ja, jag vet bara att hon varit till kiropraktorn och fick ialla fall komma hem igen. oj då! har haft en bunt tidningar ovanpå datorn - den är brännhet, måste stänga av.....

Kommentarer

Anonym sa…
+40?!! Det var det värsta!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!