Originally uploaded by tienna
Man får glädja sig åt det som går! Den här busken är så fin, ser ut som små silverkulor som sticker upp. Annars är det inte mycket som är kul - nu har vi bara +6 ute, jag har tagit in mina orkidéer och tomatplantorna som jag varit till Hjortnäs och hämtat idag, har jag placerat allra närmast husväggen och lagt en dyna framför. Hoppas mina andra blommor klarar av natten som kommer, för det kändes som om nattfrost kunde bli verklighet. Såg att det har varit +4 nån natt här tidigare. Fy och fy och fy!
Vi har ju fyllt vår pool :-) och jag har doppat mig som hastigast men med lite solvärme så skulle det kunna bli skönt kanske. Vi får se.
Spelade golf i dag, gick inte alls bra. Men då kanske onsdagen blir OK, ska till Falun då och övningsspela inför distriktsfinalen på Eda GK den 27 augusti.
JAG GRUVAR MIG! Parspel - hjälp!

Kommentarer

Anonym sa…
Vad heter växten?
Anonym sa…
Upp och hoppa, nu skiner solen! /A
Anonym sa…
Hur gick parspelet??

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!