Sånt elände

det kan bli! Igår kväll ringde yngsta dottern och berättade att hon fått ryggskott? eller nåt sånt och blev liggande på golvet. Nåväl hon trodde att hon skulle klara natten och att det kanske skulle bli bättre idag. Nu ringde hon igen. Hade haft en usel natt och hon måste uppsöka hjälp. Jag rekommenderar 'min' kiropraktor från Stigen, han satte ihop min rygg när den var av, men det visar sig var hon hamnar.
Få se sen hur det ordnar sig med barnpassningen, om inte farmor kan så måste jag ringa återbud till golftävlingen idag. Naturligtvis gör jag det, sjukdomsfall är helt legitimt som orsak till utebliven start, men kan farmor så......., det är inte heller helt behagligt att gå på golfbanan i den här värmen, så det skulle nog vara skönt för mig att avstå. Vi får se hur det går!
På em kommer Sandviken-barnet också, de ska lämna katten här inför en tripp till Mumindalen. Då får mössen se upp!

Jag tror jag tar en tur ditupp och ser hur det går!

Kommentarer

Anonym sa…
Hur går det för dem alla, min familj och Sis... själv svettas jag som bara den... ;) Kram A
Anonym sa…
stackars M.. hon har min fulla sympati. Tipsa henne om att börja med Pump när hon blivit bra. Det fick ordning på min rygg ialla fall...
Anonym sa…
Ja, man börjar tydligen bli gammal även om man inte tror det själv! Kratta! Eftersom jag tog två Voltaren för att ens kunna ta mig ur sängen (med hjälp av A) igår morse ville inte naprapaten ta i för mycket, och när jag låg där på britsen hade jag faktiskt inte ont alls! Det var värre när jag reste mig upp. Fick massage, ultraljud och linement och en ny tid på måndag morgon. Då får jag inte äta någon värktablett innan! Men hade jag inte tagit någon tablett hade jag nog inte kommit in i bilen. Det var verkligen det värsta jag varit med om - kändes som om ryggen gick i två delar! Har haft ryggproblem tidigare och gått till naprapat, men de besvären var inte i närheten av detta! Voltaren eller massage verkar ha gjort susen, och jag är nu ganska rörlig igen. Tog två tabletter igår innan sänggåendet och har sovit jättebra! Tog mig upp själv i morse. Känns som om ryggen låser sig när jag sitter stilla för länge, annars är det mycket bättre - men inte bra än förstås... Ja moster G, jag måste verkligen ta tag i träningen i höst - vi har gratis gym på jobbet men jag har inte känt att tiden räckt till tidigare, man vill ju hem till familjen! Nu får jag börja tänka på mig själv och prioritera min hälsa! Det är nog det bästa för familjen i längden! :) KRAM M

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!