Semesterlördag


idag regnar det! Inte utan att det behövs, men det är ju dumt när jag har semester förstås. Jag vill naturligtvis ha fler såna här dagar (se bilden)!
Vi var i S-viken onsd-fred och hjälpte till med altanen, inte jag förstås, men R. Fönstren kom efter många om och men och de flesta sitter på plats nu. Blev bra, hoppas det kommer en bild på Nannas blogg snart!
Har varit till 'stan'. R köpte nya skor modell jogging, var in på Hemköp och kollade nya fotoutställningen med temat Fordon. Sen blev det till att fylla på kylen lite, vi får barn idag - Ludvig och Maja - och de vill väl ha lite att äta förstår jag. Så även vi. R åker till Sälen och 5-dagars i morgon, han ska vara funktionär, så det blir till att fylla hans matsäck också, åtminstone med frukostmat.
Själv ska jag jobba måndag (löner och bokföring) men sen blir det semester. Har fått lite nytt att jobba med i datorn. Då kan jag göra det ostört. Nja, det blir lite golf också förstås, åtminstone nån dag.

Nu måste jag 'leka'!

Kommentarer

Anonym sa…
"Leka" låter trevligt. Det vore kul om du kunde leka lite med mig också?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!