Tisdagscruising

Vi kom ner lyckligt och väl, 4-hjuling med två tanter på släpet, måste ha sett skoj ut. Men vi åkte aldrig på allmänna vägar, utan det var skogen som gällde. Vi fick förstås gå några hundra meter men det var ok. Passerade båthamnen där det var SÅÅ många båtar, bl a den här!
Vi intog platsen nedanför Sörbyggarn där vi också hittade M+A med familj och kompisar. Tyvärr såg vi inte så många bilar, antingen var det inte så många eller också åkte de en annan väg. Så småningom så blev det lite kyligt och vi började dra oss hemåt. Vårt ekipage stod kvar där vi lämnat det och vi fick en komfortabel resa hem. Hårdmacka med ost stod på menyn. Sen blev det gonatt.
-----------
R sover ännu, katten är ute och jag får sitta här vid datorn en stund. Vi ska ta en tur till Falun lite senare för att försöka få tag i nytt filter till poolen, sen har vi lovat ut oss som barnvakt i kväll. Det är slitigt att vara pensionär! Jag som skulle vara hemma och ha det tråkigt - det hinner jag inte med alls. Men jag har skoj!

Kommentarer

Anonym sa…
japp.. och galopperar iväg vid horisonten!*S* Är ni aldrig hemma???
Anonym sa…
Vi ansåg oss belägrade och gjorde inget försök att rymma. Dessutom skulle jag på läkarbesök på VC.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!