Kolsvart ute

och jag borde gå och lägga mig. Är ganska trött efter helgens festande och dagens knog. Har nämligen plockat hallon. Vi tog 4-hjulingen och åkte en tur ut på hygget vid gravröset. Där fanns mängder med hallon, inte så stora men desto fler. Vi plockade varsin turkiskyoghurthink innan vi åkte hemåt igen. Men då kom vi på att vi sett större åt andra hållet, så det var bara att åka dit också och plocka lika mycket till. Frös in det mesta, men vi åt varsin stor tallrik till kvällsmat, vispgrädde till förstås!
----
Idag har det varit trist väder och jag hoppas att det blir annorlunda i morgon, men R har kollat tv'n där de säger att det blir lika illa då, dessutom skulle det blåsa bra. OCH JAG SKA SPELA GOLF!! Så håll tummarna att tv har fel, det har de väl haft förut.

Sängen väntar

Kommentarer

Anonym sa…
Har ni några lingon i skogarna? Här är det soprent!
Anonym sa…
Jag vill ut och plocka också!!!
Anonym sa…
Jag vill ha plockat åt mig!*S* Inget hymmel här inte. Plocka bär är fan i mig det tråkigaste som finns!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!