Gratta mig - sparade just 10 lakan!

Enkelt! Kopplade bort routern och kör bara på modemet! Hade strömavbrott här idag - R körde kaprondellen om det nu var det som orsakade det hela - och efter det så la Internet av. Och min dator också! Men nu på kvällen kände jag att tv'n inte var riktigt rätta mediet för mig, så jag gick upp och direktkopplade modemet - och tjo! - på en gång ville datorn starta. Och som ni ser - även internet. Bra!

Börjar känna av lite förkylning, hoppas det är övergående, men huvudet blir lite tyngre för var timme tycker jag. Har inte tid att vara sjuk, måste jobba.
Visst är det underbart väder nu? Jag njuter i fulla drag. Idag (efter jobbet) gick jag till fågeltornet och satt på ekan som står där. Solen flödade och jag såg även idag svanar, dock bara två stycken samt en hä-ger. Dessutom en fisk som hoppade högt över vattenytan och så skrämde jag upp ett/två rådjur, men tyvärr så blev det inga bilder. De var för snabba. Men det kvittar, det var härligt att bara vara där.

Sen är det höst i Tina ock-så!

Kommentarer

Anonym sa…
Stenarna gjorde sig betydligt bättre hos er än hos oss så kom och hämta resten nu så jag slipper se ogräset som tittar fram mellan mina stenar.. ;) Ni vet vart dom finns när ni vill ha dem... /A
Anonym sa…
Jättetjusiga bilder! Och altanen ser verkligen fin ut. Vi kommer snart på besök.
Anonym sa…
Fasen, håll dig frisk!
Dalarna börjar dra nu. Få se om jag kan övertala Tord att köra norrut en helg? (inte marknadshelgen dock,.. tyvärr! Skulle gärna åka, men Tord vägrar. Själv längtar jag till trängseln.. Knasigt, va?)
Anonym sa…
Förresten så sparade du ytterligare sikiner på att knycka stenarna från mig - tänk på det! ;)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!