Jag är en fuling

förmodligen delar jag den egenskapen med en hel massa människor!

Jag stjäl! Och jag njuter av det. Många gånger även om det var längesedan nu. Nu undrar du förstås vad det är jag stjäl och det ska jag berätta. Musik!!! På nätet - och hon som länkar till det ber så snällt att jag inte ska ladda ner det för hon är ansvarig! Yippie! Nu laddar jag förstås inte ner det utan spelar upp det i min mediespelare, sen letar jag på det på datorn och sparar det till Min Musik. JAG har inte laddat ner nåt - det sköter apparaten om! *ser heligt oskyldig ut*.

Vem HON är? En donna på Flickr. Jag är väl avis, men hon får så mycket kommentarer (tror att jag har beklagat mig förut) och hon tycker hon är så duktig och det är hon - hon vet hur man fjäskar till sig för publiken. Dessutom så har hon varit stygg mot en annan av mina Flickr-vänner! Så jag spelar hennes musik och gläder mig. Barnsligt och fånigt, va? Men det är kul med musiken och skönt att lyssna när jag sitter här och hackar.

Kommentarer

Anonym sa…
Dags för en ny kurs, hör jag. Vad vill du ha den här gången? En ny lunch/middag? Det förser jag dig gärna med.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!