jag pallar inte....

jag har jätteont i benen när jag sitter och när jag står stilla. Undrar om det kan vara restless legs? Nån form av cirkulationsrubbning? Åderbråck (i så fall invändiga)Eller statinförgiftning? T.o.m när jag gått och lagt mig gör det ont. Så vaknar jag med gräsliga sendrag - inatt fram på skenbenet. Måste upp och ta alla piller jag kan hitta, iofs inte så många, bara zink och magnesium. När jag varit uppe ett tag så blir det bättre och jag kan lägga mig igen. Men jag törs inte röra på fötterna, då drar det! Skit!

Färdiggnällt....

-------

I dag lämnade jag av R vid stationen. Han ska göra en liten promenad på 2,2 mil. Det är 'avslutning' på Dalavandringen, så han blir väl borta hela dagen. Själv ska jag jobba fram till 13. Såg att jag måste plocka fram FlyLady när jag kommer hem, det ser för jäkligt ut! Men jag har väl ingen lust förstås. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag läsa DD innan jag öppnar - hej

Kommentarer

Anonym sa…
Mer zink, syrran! Det hjälper mot restless legs. Tord har det, men klarar sig ett tag om han äter zink under en period.. sen kan han slippa äta ett tag tills depåerna är tomma. Det märks när det är dags att fylla på igen.
Sen KAN det också vara att du dricker för lite vatten.
Vi som äter vätskedrivande SKA dricka mycket vatten! Men hur mycket mycket är, vete tusan!!
Anonym sa…
Det där med benen lät inte bra. Har du tagit CK-prov? Det måste försöksledaren för Hps2 Thrive ta tag i. Muskel- och ledvärk är ju en av riskerna med just den här läkemedelsstudien. Ring!
Anonym sa…
Hörrdu mamsen, lyssna på din storasyster nu - kolla upp dig!!!

Jag har äntligen fått (tagit mig) lite tid att uppdatera mig på allas bloggar - ser verkligen fram emot att ses i helgen, det var väldigt länge sedan (semestern!?) vi sågs... TACK för hjälpen förra helgen - det var väldigt uppskattat både av föräldrarna och barnen! :) Vi bjuder på middagen på lördag! Hoppas du jobbat klart till kl 16? Jobbar du även på söndagen? Puss & Kram

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!