Long time no see...

jag har visst varit borta från real world ett tag, helt och hållet beroende på datumet, vecka 36. Då är det Rättviksveckan på golfen och jag/vi är engagerade hela ljusa tiden på dygnet. R jobbar som funktionär, jag golfar och därefter är jag på kansliet. Men nu är det bara imorgon kvar.
Det har varit jättejobbigt, har slocknat vid 9-10-tiden på kvällarna men varit uppe vid 5-6. 18 håls golf varje dag och sen jobb. Det tar på krafterna, men är härligt! Golfen har óftast gått bra; söndagen parspel med Yvonne - inte bra, måndag singel precis utanför prisplats, tisdag parspel med Ewa då kom vi trea med samma poäng som ettan (vann en tröja som R vill ha!), onsdag singel - kom på femte plats, torsdag parspel - inget vidare, fredag singel - tvåa med samma resultat totalt som ettan men tog bara två poäng på sista hålet och hon tre! I morgon är det singeltävling igen, få se om jag kan hålla i!
I alla fall är jag en Gant-tröja (som R vill ha), en Nittsjö-skål och en kaffebryggare rikare!
Nu är det strax sovdags - jag är ju idrottskvinna - dopar mig med Alvedon.....

Kommentarer

Anonym sa…
Vadå!! "...engagerade hela ljusa tiden på dygnet." Det finns ju mörka timmar också! ;0)
Anonym sa…
Å så låter du R sno dina priser!! Ooootroligt!
Anonym sa…
Haha.. är det GANT tröja på och Nittsjö skålar fram när vi kommer nästa gång då... och glöm för all del inte att ta fram din HIO skål också... ;)

Saknar er... Kram A
Anonym sa…
Va...??? Har du en HIO-skål?? När och hur fick du den?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!