Supporten, tack!

Den här tisdagen har varit fylld, först av arbete, sen trevlig samvaro med storasyster och Taltrasten. Vi har haft lite datakunskap om det nu är möjligt att jag kan och har något att lära ut och att dom kommer ihåg nåt. Trevligt var det iaf och jag fick jättegod mat! Tack!!!!
Sen var det lite mer jobb och nu har jag sett en svensk thriller - helt OK - och därefter lite bildhantering för mitt eget nöjes skull.
R har varit och hämtat ett lass med plattor, det blir riktigt fint på vår altan. Ser fram emot att glasdörrarna kommer på plats också, men det tar några veckor till. Först är det ett par vändor till för platthämtning innan golvet är färdigt. Han gör ett bra jobb igen, guben!!

Nu är det sovdags, måste vara utvilad till helgen då vi får barn! Iofs är det R som måste vara mest utvilad, jag ska ju jobba jag.


Kommentarer

Anonym sa…
Du ska ha varmt tack för hjälpen. Som du ser på min blogg har jag redan använt dina konster.
Anonym sa…
Händer inget alls hos er? Med bygge och barn borde det finnas massor att rapportera! låt höra nu!!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!