Underbart är kort!

Nu har jag jobbat - vickat - sen fredag och är redan nöjd! Ändå är det bara 5 tim om dan, men jag skulle mycket hellre ligga kvar i sängen en timme, gå ut i den härliga höstsolen en stund, ja, bara njutit av tillvaron. Men det är väl så att om så vore, då längtade jag till jobbet? Men jag vill bara gå på mina egna villkor. :-(
Det värsta är att jag har två veckor kvar och då gäller jobb även lördag-söndag. Det gjorde det iofs även den gångna helgen och då var jag/vi dessutom barnvakt åt Ms båda.
Omg efter jobbet åkte vi på syskon/kusinträff i Hjortnäs. Barnen somnade i bilen.

oops! Nu kommer min kaffekokare B! Återkommer
---------------

Kommentarer

Anonym sa…
kaffekokare B?
Anonym sa…
*S* Låter som du äntligen börjar fatta varför vi andra tjatar på dig att ta det lugnt, du som får?
Gäller bara att du verkställer nu också.
Det behändiga ordet NEJ skall användas minst TRE gånger/dag gentemot ickefamiljära förfrågningar..

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!