Jag har inte fixat till mig än!

Och det tar ju tid - ju äldre jag blir desto längre!
Du som har läst min andra blogg vet ju att vi kommit hem från helgresan till Tallinn. Igår var jag på jobbet i tre timmar, allt för att svara skattmasen och betala lite räkningar. Men nu ska jag vara ledig ett tag. Ska bli skönt, tror att jag behöver det.
Upptäckte i går kväll, 23.30, att det var sista dagen för inlämnandet av bilder till HK-utställningen om tre veckor. Det var bara att gräva djupt i arkivet (det oorganiserade) för att hitta några som skulle kunna duga. När jag, efter en del PS-ande skulle skicka dem för tryckning, så krånglade servern. Det innebar att klockan hann bli över två innan jag kom i säng. Så jag är trött idag.
Solen skiner och det är skönt ute. Ska nog ta en golfrunda på eftermiddagen tillsammans med guben.
Ugnen arbetar just nu med att tillreda en skinkstek i lergrytan - superenkelt!
Ska ta och kolla om det blev några bilder av morgonens lilla 'strandrunda', de kommer kanske i fotodagboken...

Kommentarer

Anonym sa…
vilken andra blogg??
Anonym sa…
Tiennas fotoblogg

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!