Vaknat på fel sida kanske?

Har precis klagat via ett inlägg, på Brittis blogg. Inte så snällt kanske och ev har jag helt fel, men 'ho kan fäl prôve' ialla fall. Jag har sovit illa i natt, säkerligen därför att jag sov en del på dan igår. Vaknade ju igår morse med lite illamående vilket resulterade i rödprickigt anlete då jag var tvungen att spy - fast bara en gång. Men jag fick verkligen 'kröka på ryggen' (Nannas uttryck) för att få ur mig eländet. Troligtvis beror det på a) koleravaccinet som smakade pest! eller/och en förkylning som jag fått en släng av. Hur som helst blev det dåligt med sömn, men jag löste sudoku; ett svårt och ett djävulskt, samt ett och ett halvt korsord. När klockan ringde i morse blev jag inte glad!
Nu väntar duschen, sen till jobbet för att fixa till lite siffror till kvällen.
Ha det (och jag väntar med spänning på Brittis färgval)

Kommentarer

Anonym sa…
Bara för att hämnas ska jag avvakta med färgvalet.
Men jag ska inte vara långsint. Jag tycker faktiskt synd om dig för att du inte mår bra.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!