Ar det ingen som ar nyfiken?

Pa hur frisyren blev, menar jag. Joda, det tog tid och hon fick satta i farg tva ganger, och saxen foll nastan i bitar, men det blev OK. Nu ser jag i alla fall Thailand. Maste avboka tiden hos Stina pa fredag!
En harlig dag igen pa stranden, vi ligger under parasollet och laser. Snacka om total avkoppling. Riktigt skont ar det. Men jag har borjat tanka pa vad jag ska gora pa torsdag. Lite kul ar det iaf, ska skriva ut lonen!
(Sitter bredvid en sot thai-flicka som ar sa lycklig, hon har vunnit pa nan lott och har upptackt det pa internet. Inte mycket pengar sager hon, men hon riktigt lyser!)
Visst ar det markligt att man staller om sig nar hemresan narmar sig, borjar bli lite - om inte stressad, sa i alla fall otalig, samtidigt som jag garna skulle stanna en vecka till.
Det ar lite besvarande med alla som tjatar: Madam, madam... hela tiden. Gick sjalv haromkvallen: en ropade 'honey' efter mig och en annan kom fram och viskade fortroligt i mitt ora att allt jag ville ha gick att fa i Thailand och det billigt. Kan ni forsta att de maste ha blivit foralskade i mig pa direkten? Och det i morkret! Jag maste vara ett charmtroll! Men jag svarade att det enda jag ville ha var min man, och da drop han av direkt. Undrar vad jag gick miste om.....
Nej, nu ska vi ut och slita skosulorna. Vi ses snart.
Och Nanna! Vad galler maneter sa smasticks det hela tiden nar man badar...
Puss och kram

Kommentarer

Anonym sa…
Klart du gör pojkarna helt te sig i trasorna!? Du är ju en fulländad kvinna..
Anonym sa…
När kommer ni hem då? Jag har dålig koll känner jag... tisdag eller? Ni vet vad som gäller, ring när ni når svensk mark.

Vad gäller maneter så ger ni f*n i att bränna er ordentlig de sista dagarna, lite gift klarar ni nog... levern måste ju få sitt på nåt sätt.. hihi.. Puss o hej så länge... /A
Anonym sa…
När kommer ni hem då? Jag har dålig koll känner jag... tisdag eller? Ni vet vad som gäller, ring när ni når svensk mark.

Vad gäller maneter så ger ni f*n i att bränna er ordentlig de sista dagarna, lite gift klarar ni nog... levern måste ju få sitt på nåt sätt.. hihi.. Puss o hej så länge... /A
Anonym sa…
Vi vet för vi har lovat köra fram limosinen. De kommer på onsdag kväll.
Anonym sa…
Skont att ni haller reda pa oss!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!