Baksidan av semestern

är inte bara det tomt gapande bankkontot, det är också att hänga över toan ena gången och sitta där och hänga andra gången. Usch! Så ser min kväll ut, eller har, i alla fall. Nu fick jag i mig ett par Resorb och det verkar som om jag får behålla vattenskvätten. Men det är alldeles för lite kan jag tro. Jag är torr om läpparna och mina händer fordrar massor av handcreme. Men det klart, den där bruna färgen suger lite oxå.....
Borde ha ringt mina tjejer, men det får anstå till morgondagen. Skall strax gå och lägga mig, måste bara se om jag får behålla vätskan först.
Kram på er alla

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för samtalet.. att du tog dig tid trots din lite dåliga form... Puss och lova att du ringer läkarna om det inte gett sig till imorgon /A
Anonym sa…
Stackare. Kryna nu på dig fort.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!