Lite deppig idag

förstår inte varför! Kanske för att jag blivit missförstådd, även om det är uppklarat så har jag svårt att lämna det bakom mig. Tur att jag har dåligt minne så det försvinner väl ur huvudet snart....
Igår var det julbord på golfklubben. Gottgottigottgott! Vi hade styrelsemöte innan som brukligt är och sen så festade vi loss på Robbans goda julmat.
Men vi började dagen med fika på Palmbergs tillsammans med Marit med familj. Det är alltid kul att träffas och gårdagen var inget undantag. Sen blev det pepparkakshusmontering uppe i G-byn med glögg och julsånger innan det var dags att åka till styrelsemötet.
Idag har det varit riktigt tråkväder, julskyltning och allt. Det gjorde ju att vi avstod från att kolla tomtar på stan, lagade mat istället åt stockholmarna som skulle komma på middag innan de fortsatte till Sollentuna.
-----
Vilken kass dator jag har! Den har stått på under eftermiddagen men ingen har använt den och lika 17 så har den startat om efter 'allvarligt undantagsfel'! Nej, det är dags att få en ny med det snaraste. Då ska jag försöka få ordning på mina bilder oxå..., riktigt gruvsamt!

Kommentarer

Anonym sa…
Oroa dig inte - puss! :)
Anonym sa…
Missförstånd skaver i själen länge. Hoppas det reds ut snart.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!