Phu vilken jobbig dag

Vi har tillbringat storsta tiden pa beachen och det ar ju behagligt, men jag blir totalt slut - saltbrist formodligen, sa nar vi skulle ta var lunchmacka sa satte jag mig med saltkaret, fyllde min hand tva ganger (inte hela forstass) och slickade i mig. Killen i kiosken sag undrande ut och fragade vad jag holl pa med, men han fick ju salja vatten ocksa sa han blev nog nojd. Hoppas att jag repar mig nu, har tagit Resorb oxa, tillsammans med ginet! Men det ar hiskeligt varmt och jag svettas floder. Att jag aldrig lar mig... I borjan hade jag inte ont i benen heller, sa formodligen ar aven det saltbrist for nu har jag fatt lov att ta ett par piller (Ipren).
Har jag sagt att vattnet ar harligt? Vi har chansen aven i morgon, aker ju inte forran onsdag kl 4.35 pa morgonen, da hamtar bussen oss. Ser fram emot att komma hem faktiskt. Kollar varldslaget ibland och ser att det ser for jakligt ut, inte mycket att komma hem till egentligen.
Men vi kommer!

Kommentarer

Anonym sa…
Det ska bli skönt att ha er hemma igen. Inte för att det går galet när ni är borta men för att det känns helt på något sätt.
Anonym sa…
Håller med föregående kloka talare... ;) Kom hem NU!!! (men jag vet, det hjälper inte att skrika heller.. bara att vänta, tålamod kära du... )
Anonym sa…
Tank! Nat har du lart dig under de sista 30 aren! BRAVO. Vi har provpackat och packat.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!