Sista dan

ar det idag. Vaknade till en stralande morgon igen - aven om det regnat ganska mycket nattetid - gjorde en provpackning for att se om vi maste kopa nya vaskor, men sa var inte fallet. Jag blir galen pa alla dessa forsaljare! Men nu finns det en troja pa vilken det star ungefar sa har: I don't want a fucking tuk-tuk, massage, vaska eller nat sant, kommer inte ihag exakt.... Mycket talande, men jag tror inte att de bryr sig. Rara ar de i alla fall.
Vi fick nog pa beachen efter 4 timmar, nu sitter vi pa fiket mittemot vart hotell och dricker alldeles utmarkt kaffe latte med macka.
Tack och lov har jag atit minst en tesked salt i dag och kanner mig darfor helt OK, tank att salt kan gora sa mycket! Igar kvall var jag helt dackad!
Nu kommer inga mer rapporter fran detta harliga land, vi dyker upp i morgon kvall!
Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Det låter faktiskt som om ni längtar hem till (fn) regnblandat snö och 0-grader.
Anonym sa…
Välkomna hem!!
/G

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!