Galningen

guben alltså, har tagit fram skidorna och åkt en sväng. Han saknade gräsvalla, sa han! (lämplig julklapp alltså, undrar om det finns på lantmanna) Så han satte på sig skoskavsskorna och är ute på dagens motionsrunda, inte sååå kort. Han ger mig dåligt samvete, för när jag går ut tar jag ju med kameran och då blir det det lilla lugna, inga konditionshöjande turer heller. Få se om det blir en sväng nu, men jag ska till Rättvik och sen på möte, går kanske att kombinera - om jag går till Rättvik och Rolf sen kommer ner med bilen, vi äter lunch på Fricks och sen går jag på mötet.... Vi får se

Kommentarer

Anonym sa…
Det funkar inte att rösta.. =) /A
Anonym sa…
Blev det nån promenad o lunch på Fricks?
Anonym sa…
jajamensan! Svettigt värre, men R blev jätteglad och jag fick allt uträttat som jag hade föresatt mig. Sen blev det jultallrik på golfklubben - oldboys bjöd!
Anonym sa…
Du är duktig att planera, du.

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!