ja, inte vet jag hur det här blev

men det är lite kul att göra ny design på sidan.
--
ska försöka hinna ut en sväng innan jag ska till nagel-angelica för kontroll. De sitter fint, mina förstärkningar. Men det klart, jag gör ju inte så mycket hushållsarbete heller. Jag spelade iaf bowling häromdagen och de tog inte skada av det. Förstår inte varför jag inte är av naturen utrustad med starka blanka naglar, nejdå mjuka och tunna skivor och sprickor. Blä!

En liten fotosejour ska det bli nu. Har konstaterat att jag inte heller i fotobranschen kommer att göra mig ett namn, måleriet har jag redan lagt på hyllan. Inte helt och hållet, ska måla för att ha kul men Brittis, du ska få massor med jobb med att måla över mina gamla dukar så jag kan börja om!
Här är det på sin plats att läsa 'klokorden' till höger!

Vad gäller fotandet, så ska jag ändå köpa en ny kamera - eller nåt tillbehör. För jag tycker ju att det är kul! Nu går jag ut....

Kommentarer

Anonym sa…
Hejsnyggt! Och pappas Rättvikskulla fick du med också!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!