Julstämning var är du?!

Har upptäckt att julkänslan inte vill infinna sig om jag inte sätter igång och gör lite julfint, så det får jag väl ägna mig åt idag. Ska göra en paus runt lunch, är bjuden till vännen Y för att diskutera trettonhelgens firande. Använder nog apostlahästarna för att ta mig dit, tror jag. Och har kameran med mig.
Igår var vi till Blg för att handla men det blev inte så mycket. Var iaf och tittade på kamera hos Expert. Fick lov att känna på en Canon 40D och ja, jag är sugen på den. Problemet är att jag har en beg sådan på gång i Sthlm men jag vet inte om jag ska 'köpa grisen i säcken' så att säga. Får en massa (tre) objektiv med samt en del andra saker, säkert värt flera tusen, men tänk om kameran är illa skött osv?! Usch att jag aldrig kan bestämma mig, det är mitt stora dilemma och märks i allt. Tvi!

Kommentarer

Anonym sa…
Nå, vilken kamera blir det?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!