Söndag


Idag - fjärde advent - så klädde vi julgranen. Vi har ju den ute i antikvariet och silverkulor kom på för någon vecka sen, men idag satte jag i röda kulor och glitter, så nu står den så 'grön och grann i stugan'. Ganska bekvämt att ha den på utsidan, men jag tycker nog att lite av julstämningen försvinner när jag gör det för enkelt för mig; ingen julkorv, pepparkakor, tuttull, paket......... jo, jag har ju redan fått mitt jag men resten då?
En stor del av dagen har jag tillbringat med kameran för ögonen, måste ju göra den till min bästa kompis. Vi skulle uppvakta lillebror Stig och tog vägen runt Tällberg. Det var så vackra motiv i Kullsbjörken men vi stannade inte förrän i Tällberg, typiskt! Jag tog iaf ett fint kort på Rolf. Och Stig var inte hemma, så det var bara att åka hem igen.

Kommentarer

Gunilla sa…
Låter som det kan bli himla fint med kort taget utifrån. Ser fram mot att få se nya granbilder
Brittis sa…
Den var fin "oklädd" så hur ska den inte se ut klädd?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!