Vann rätt par?

Har kollat in isdansarna och enligt mitt förmenande så vann fel par! Önskeparet var förstås Frölander med partner, men rätt par, åtminstone efter dagens uppträdande, var Jesper. Men han, Markus gick sta och vann. OK han har varit väldans duktigt förut men idag gick det inget vidare, lite trögt om jag får tycka. Men så är det, det var väl många Idol-ungdomar som röstade förstås..... Själv ringde jag naturligtvis inte, det får andra göra...... Typiskt svenskt?

Har idag varit med i förberedelserna för Siljanscupen. Vi har kollat in Kulturhusets hörsal och dessutom hängt upp tävlingsbilderna. Jag vet hur det gick....... Det blir officiellt imorgon efter kl 13.

Kommentarer

Anonym sa…
Oj, det har jag missat. Hur länge hänger bilderna?

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!