-25 idag igen!!!!!

Tror att jag blir galen!!!! Nu har det varit så här kallt i många många dagar, jag lider även om det är vackert ute. Men till och med min vädertåliga kamera tycker att det är för kallt, jag är säker på att den kärvar ihop om jag nyu skulle få för mig att ta ut den. Frostnupna bilder, nej det gillar jag inte.
Nu är det ett nytt fräscht år på gång och jag tycker att det är på sin plats att jag blir lite fräsch i huvet oxå. Ska till frissan om ett par timmar, men inget vidare att ut i den här kylan. Tur att jag ska upp mot Lerdal, där brukar det vara åtminstone ca fem grader varmare iaf.
......
Det här hade kunnat vara vår utsikt i dag om vi fått ändan ur vagnen så att säga;
Jag är väldans duktig på att skriva maskin om jag får säga det själv. Det brukar gå jättefort och alltid bli rättstavat, men med mina nya flärdfulla naglar eller om det beror på det nya tangentbordet, så får jag backa, sudda och fixa hur många gåbnger som helst. Men för att vara fin......

Kommentarer

Anonym sa…
*S* jag vet! Du får ändra nedslagsvinkeln!!!/G
Anonym sa…
Herregud så fånigt! *ler*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!