28 januari var en onsdag

och då jobbade jag hårt - kameran blev aldrig uppackad utan fick välbehövlig? vila. Kvällen ägnade jag mig åt pokerspel (vann 18:50) och vinpimplande i goda vänners lag. Gick hem mitt i natten, utrustad med broddar och stavar. Ganska skönt faktiskt och med stavar går det raskt även om det tar ca 40 minuter, men den promenaden behöver jag. Men som sagt, nåt kort blev det inte, men en bild från måndagens oljemålning kommer ändå - ser ni den ridande utomjordingen? Framträder bäst på en liiten thumb! Den syns väl om man backar lite och kisar....

Kommentarer

Brittis sa…
Urtjusig abstrakt målning. Passar fint till dina tapeter. Men nå´n ryttare ser jag inte. Äpplen på en hängande gren, däremot, syns ju tydligt.
Anonym sa…
Jag ser ansiktet,. men ingen häst?*S*

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!