Egentligen lördagsbilden


Flowers of the week, originally uploaded by tienna.

men jag tog aldrig fram kameran igår! Förstår inte vad som kommit över mig, men det är lite klent med självförtroende just nu. Igår handlade jag iaf in veckans bukett - blev inte riktigt nöjd med den, den limefärgade krysantemumen försvann alldeles för mycket men de vita anemonerna? (heter dom nog inte) sticker av väldans fint.
Besökte leksand och köksombyggarna igår. De höll på att tömma köksskåp för på måndag ska R börja riva!

Kommentarer

Brittis sa…
Du har väl PHotoShop? Dutta dit lite färg, vetja! Det har du ju gjort förr.
Gunilla sa…
Visst är det mysigt med en fredagsbukett?
Men jag köper oftast tulpaner.. såvida det inte är nåt annar på fantastiskt extrapris såsom det var när jag köpte orkidestängln.
(*S* Mitt tangentbord är slitet - a är i princip utsuddat och ibland blir fingersättningen fullständigt åt helsike! INte enbart naglarnas fel, alltså)

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!