GOTT NYTT 2009

Ett nytt år med nya föresatser!
Några direkta löften tänker jag inte avge, jag bara bryter dom, men jag kan ju försöka fortsätta på den inslagna vägen - men den är smal! Tänker på maten först och främst. Alla avsteg är ju ett kliv ner i helvetet för min mage. Gårdagkvällen åt jag ost och bröd och idag är det novalucol som gäller. Men det är skönt att veta hur jag ska bära mig åt för att klara 'kistan'! Och tur att det finns Omeprazol och Novalucol de gånger jag hoppat i diket!

Läste på Kvarten-bloggen om hennes nyårslöfte att gå 15 minuter om dan. Ingen dum idé faktiskt, men jag har sett på TV-shop om den där muskelaktiveraren som gör 600 situps åt en på en timme under tiden man ligger på soffan och äter praliner (?)! En sån skulle man ha istället - varsågod för tipset!

Kommentarer

Anonym sa…
vill bara säga att "Låter det för bra för att vara sant.. så är det oftast det inte heller!"
Jag tänker faktiskt RÖRA på mig.. NU!.. med kameran i näven.

Få se om det blir några fina isbilder..
Anonym sa…
Wooow, vilken logga!

Populära inlägg i den här bloggen

..Du har plats 16 i kön...

Magsjuka

Åh vilken lycka!